Jak zviditelnit Vaši firmu a zvýšit prodeje?

Placená reklama není jedinou formou sebepropagace. V tomto e-mailu jsem pro Vás připravil tři jednoduché tipy, které Vám pomůžou dlouhodobě budovat dobré jméno a získávat tak důvěru Vašich zákazníků.

1. Budujte dobré jméno

,,Zklamali jste zákazníka? Nevadí, ještě je cesta zpět!”

Jestli by Vás něco mělo předcházet, tak je to dobrá pověst. V menších městech, jako jsou Litoměřice, to platí dvojnásob. Lidé si mezi sebou hodně rychle řeknou, kde jsou chutnější rohlíky, příjemnější obsluha nebo rychlejší servis. Pokud jste zklamali svého hosta ve Vaší restauraci, bude trvat dlouho, než jeho důvěru získáte zpět. Možná to u Vás za rok zkusí znovu nebo mu o Vás jeho přátelé pozitivně poreferují. Vaším úkolem je zákazníka podruhé už nezklamat a dokázat mu, že první pochybení byl jen omyl.

Life event which I never forget

Far far away, behind the word mountains, far from the countries Vokalia and Consonantia, there live the blind texts. Separated they live in Bookmarks.

Johan Smith

I am so happy, my dear friend, so absorbed in the exquisite sense of mere tranquil existence, that I neglect my talents. I should be incapable of drawing a single stroke at the present moment and yet.

Related Posts

Leave A Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *